Ерте балалық шақтан бастап қазіргі балалар көбінесе балабақшаларға, бөбекжайларға немесе шағын орталықтарға барады. Демек, үшінші тәрбиеші ретіндегі орта тұжырымдамасын алғаш рет Реджио Эмиль бағдарламасы ұсынған, онда физикалық орта ата-ана мен тәрбиешіден кейін кішкентай баланың үшінші педагогы болады. Өйткені, мұнда балалар ересектермен, яғни педагогтармен және құрдастарымен байланысуды үйренеді.
Пәндік - кеңістіктік даму ортасына қойылатын жалпы талаптар:
- Қауіпсіздік;
- қол жетімділік;
- әртүрлілік;
- мазмұн;
- көпфункционалдылы.
Біздің балабақшада білім беру кеңістігі әркез өзгертіліп тұрады: жаңа экологиялық шешімдер енгізілді, онда барлық жас топтарында ашық ойын кеңістігін құру мақсатында балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін ойын бұрыштары жабдықталған.
Біздің балабақшаның әр топтық бөлмесінде математика, сенсорлық, кітап, театрландыру бұрышы, өнер және ұлттық бұрыштар бар.
Табиғат бұрышы
Табиғатпен қарым-қатынас балаларға мейірімділік пен жауапкершіліктің алғашқы сабақтарын, басқа тіршілік иелеріне қамқорлық жасауға, алғашқы бөлме өсімдіктерімен, оларға күтім жасау дағдыларымен танысуға және экологиялық мәдениетті тәрбиелеуге мүмкіндік береді.
Спорт бұрышы, арнайы ойын, спорттық және сауықтыру құралдарын қамтитын денсаулық орталығы қозғалыс белсенділігін, сондай-ақ ірі және ұсақ моториканы, түрлі ойындар мен жарыстарға қатысуды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Математика мен сенсорика бұрышында ұсақ моториканы дамытатын, сонымен қатар балалардың ойын іс-әрекетінің дамуына керемет әсер ететін ойындар бар. Сенсорлық бұрышта қол моторикасын дамытып, балалардың ойын әрекетін қалыптастыруға оң көңіл бөледі.
Кітап бұрышындағы балалардың іс-әрекеті сөздік қорын байытуға, өз сөзін нақты айтуға, мәтінді қайталауға, сипаттамалық және шығармашылық әңгімелер құруға ықпал етеді. әңгімелер, ертегілер, жұмбақтар, заманауи авторлардың жарқын иллюстрациялары бар өлеңдер. Соның арқасында балалар қарапайым әдеби шығармаларды қуана есте сақтайды. Балалар шығармаларына иллюстрациялар, ертегі кейіпкерлерін бейнелейтін ойыншықтар.
Бояу кітаптары.
Суреттердегі әңгімелер.
Кітап бұрышында балалармен айналыса отырып, біз, педагогтер, балалардың кітаптарға деген сүйіспеншіліктерін оятамыз.
Біздің балабақшаның әр тобында баланың сөйлеу және эмоционалды дамуы үшін театрдың әр түрлері бар. Ертегілерді сахналау кезінде балалар Ин-ишараны қолдана отырып, интонацияны, дауысты, мимиканы өзгерте отырып, әртүрлі кейіпкерлерге айналуды үйренеді.
Орталыққа мыналар кіреді: театрлар, үстел үсті, экранда, магниттік, саусақ, шляпалар маскалары, театр атрибуттары, фольклорлық шығармаларды көрсетуге арналған үй, ертегі кейіпкерлерінің аксессуарлары.
Шығармашылық орталығында, бейнелеу бұрышында балалар үлкен қызығушылықпен және бояулармен, қарындаштармен, балауыз қарындаштармен, маркерлермен сурет салады немесе безендіреді, қайшымен кеседі, аппликация жасайды, мүсіндейді. Шығармашылық белсенділік балада табандылықты, адалдықты, жаңа нәрсені көруге, өзін көрсетуге және әлемге деген көзқарасын көрсетуге деген ұмтылысты қалыптастырады.
Патриоттық тәрбие орталығы немесе ұлттық бұрыш балаларды еліміздің мемлекеттік рәміздерімен, мерекелерімен, салт-дәстүрлерімен таныстыруға арналған ақпаратты қамтиды. Балалардың қоршаған әлемнің алуан түрлілігі туралы идеяларын кеңейтеді, олардың сөздік қорын толықтыруға ықпал етеді, кіші Отанға деген сүйіспеншілікке тәрбиелейді.
Сонымен қатар, біздің балабақшаның тәрбиешілері балаларға ойынға, олардың қызығушылықтары мен белсенділіктерін таңдауға бастама көтеруге мүмкіндік беру үшін қоршаған ортаны жеткілікті мөлшерде және әртүрлі материалдармен байытамыз.
Мақаланы құрған күні 18.10.2022 15:46
Мақаланы жаңартқан күні 02.11.2022 10:16