Бақшамыздың инновациялық қызметі

КМҚК "Дюймовочка" бөбекжайындағы инновациялық технологиялар

Бір қадам алға ұмтылу, әрқашан үнемі шығармашылық ізденісте болу-бұл біздің балабақшаның ұраны. Инновациялық технологияларсыз бүгінде білім берудің дамуы, оның қазіргі заманғы сапасы жоқ.

Біздің "Дюймовочка" бөбекжайында инновациялық технологияларды енгізу және пайдалану бойынша жұмыс жүргізілуде, ол ҚР МЖМБС, ЖТМ және біздің бақшамыздың жылдық жоспарына сәйкес жүзеге асырылады. Инновациялық технологияларды енгізу балалардың білімі мен дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.

Біздің балабақшадағы инновациялық қызметтің мақсаты-ұйымдастырылған қызмет процесінің тиімділігін арттыру және жақсы нәтижелерге қол жеткізу, табысты болу, тәрбиеленушілеріміздің денсаулығын сақтау және нығайту. Біздің педагогтар өз жұмысында инновациялық технологияны іздеуге және қолдануға жауапкершілікпен қарайды. Сондықтан инновациялық технологияларды қолданбай заманауи ұйымдастырылған әрекеттерді ұсынбайды .

Осындай технологиялардың бірі, біздің ойымызша, "БиС" – профессор Ф.Я. Вассерманның технологиясы.

Бұл технологияның өнімділігінің негізгі белгісі-балалармен және педагогикалық құраммен жұмыс сапасының жоғары нәтижесі. Бұл технология интеллектуалды дамуға, балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оның қабілеттерін ашуға көмектеседі. Біз өз мысалымызда уақыт талаптарын ұстану тәрбиешінің тиімді жұмысының маңызды принциптерінің бірі деп айта аламыз және бұл технология баланың ақыл-ойы мен зейінін дамытуға мүмкіндік береді . Тәрбиешілер БиС технологиясының осы әдістерін қолданады (мұғалім мен оқушы, шапалақ, ұрандар және т. б.)

Жоба әдісі – бұл балалардың іс-әрекеті болып табылатын технологияның бір түрлі:зерттеу, танымдық, өнімді, осының барысында бала қоршаған әлемді таниды.

"Жоба әдісінің" мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың білім мен дағдыларды, шығармашылық қызмет тәжірибесін игеру. Тәрбие мен оқытуда жобалық технологияны белсенді қолданатын мамандар балабақшада ұйымдастырылған өмір сүру білім сапасын жақсартуға және балалардың сөйлеуін дамытуға мүмкіндік беретінін атап өтеді.

Қазіргі дидактикада білім беру процесінде инновация принципін жүзеге асыруға ықпал ететін әртүрлі технологиялар ұсынылған. Солардың бірі ТРИЗ технологиясы. ТРИЗ технологиясын іс жүзінде барлық іс-шараларда қолдануға болады (білім беруде де, ойындарда да, режимдік сәттерде де). ТРИЗДІ қолдана отырып, тәрбиешілер балаларға шығармашылық түрде ойлауды үйретеді.

Қазіргі уақытта ең маңызды және жалпы проблемалардың бірі балалардың денсаулығын нығайту. Дені сау баланы тәрбиелеу –бұл біздің педагогтардың ең маңызды мәселесінің бірі. Біздің бөбекжайда балалардың денсаулығын сақтау, нығайту үшін жағдайлар жасалған, олардың негізгілері: балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ойын түрінде ұйымдастыру; жабдықтармен, ойыншықтармен, ойындармен және құралдармен жабдықтау. Біз өз жұмысымызда денсаулықты сақтаудың дәстүрлі емес түрлерін де қолданамыз.(Денсаулық соқпағы, түрлі жолақшалар ,қырлы тақталар және т. б.) Дене шынықтыру нұсқаушысы «Жастар» атты гимнастикадан," Суджотерапия"," Иога "кіші тобының балаларымен үйірме ұйымдастырды.Бөбекжайдың жылдық жоспары бойынша педагогтармен бірге коньки тебу кортында, «Жастар» стадионында коньки, шаңғы тебуден «Батыр» бассейнінде сауықтыру демалыстарын ұйымдастырылды.

Ойын технологиясы.

Ойын – мектеп жасына дейінгі баланың жетекші іс-әрекеті. Және онымен ешкім дауласпайды. Біздің педагогтар өз жұмысында ойын технологияларын да қолданады.

Рөлдік ойындар. Театрландырылған ойындар, квест ойыны, интеллектуалды ойындар, лего құрылысы және т. б.

Квест технологиясы

Квест ойыны-бұл шытырман оқиғалы қызықты ойын онда сюжет, тапсырмалар, мақсат, жұмбақ, ұйымдастырылған іс-әрекет формасы бар.

Квест-бұл" іздеу" қиындықтарды жеңу арқылы белгілі бір мақсатқа жету. Квест ойындарын біздің тәрбиешілер өз жұмысында қолданады, онда олар ойын іздеу мәселелерін шешу барысында баланың белсенді позициясын дамытады.

Лего құрылысы-бұл қолдың ұсақ моторикасын, ойлауын, есте сақтау қабілетін дамытумен ойын-сауықтың тамаша үйлесімі. Лего құрылыс барлық жастағы балаларды шығармашылық ойлауға шақырады. Балаға өз қолдарымен әртүрлі конструкциялар жасау және олардың жұмысының нәтижесін бақылау қызықты. Ал біздің педагогтардың алдында міндеттер тұр: конструкторлық дағдыларды, логиканы, мақсаттылықты, өзіне деген сенімділікті дамыту.

Құм терапиясы

Аналитикалық психотерапия әдістерінің бірі-құм терапиясы баланың қиялын дамытуға мүмкіндік береді. Бөбекжайдағы құм терапиясы алғашқы түскі асты дайындауға, алғашқы үйіңізді салуға мүмкіндік береді.

Терапияның мақсаты-баланың өзін-өзі қабылдауын дамыту, өзіне сенуге және сүюге үйрету.

Балалардың тәжірибелік-эксперименттік қызметі

Эксперименттік іс-әрекет мектеп жасына дейінгі балалардың сүйікті ісінің бірі болып табылады, өйткені балаларда эксперименттер жүргізу, жаңа нәрсені зерттеу табиғаттың өзіне тән құбылыс. Эксперименттеу процесінде балаларда интеллектуалды әсер ғана емес, сонымен бірге ұжымда және өз бетінше жұмыс істеу, өз көзқарасын қорғау, оның дұрыстығын дәлелдеу, эксперименттік қызметтің сәтсіздігінің себептерін анықтау, қарапайым қорытынды жасау қабілеттері дамиды.

Лепбук

Лепбук-бұл әр түрлі элементтерден құрлуы мүмкін , ол жасалған жиналмалы кітап: қалталар, конверттер және т.б. Лепбук балалардың және тәрбиешілердің бірлескен іс-әрекетінің нәтижесі. Онда белгілі бір тақырып бойынша материал жиналады. Бұл әдіс балаға көрнекі материалмен танысуға мүмкіндік береді ол лепбукпен қалай әрекеттесу керектігін шешеді, белгілі бір бөлшектерді өз қалауы бойынша бүктейді және ашады.

Мнемотехника

Балалар үшін мнемотехника әдістері нағыз құтқарушы болып табылады. Олар балаға қызық емес материалдан, қозғалыссыз ұзақ отырудан үзіліс жасауға көмектеседі. Өйткені, өсіп келе жатқан организм секіруге, жүгіруге, көңіл көтеруге асығады.

Мнемотехника әдістері біздің бөбекжай тәрбиешілері үшін нағыз құтқарушы құрал болып келеді. Мнемотехника кішкентай балаларға әр түрлі материалдан, қозғалыссыз ұзақ отырудан үзіліс жасауға көмектеседі. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мнемотехника өлеңдерді, тіл дамытуларын , жұмбақтарды, әңгімелерді оңай есте сақтауға көмектеседі. Сонымен қатар тәрбиешінің сауатты жұмысының нәтижесінде мнемотехника әдістері сөздік қорын байытуға және үйлесімді сөйлеуді қалыптастыруға әкеледі.

Интелект карта

Интеллект картасы бұл балалардың шығармашылық және сөйлеу қабілеттерін дамытатын, есте сақтау мен ойлауды белсендіретін ақпаратты есте сақтау мен ұйымдастырудың ерекше және қарапайым әдісі.

Интеллект картасы қолдану балалардың қабылдауы үшін қол жетімді. Интеллект картасы балаларға өз әрекеттерінің ретін құруға, оқиғалардың логикалық тізбектерін есте сақтауға көмектеседі, ол әркімге қол жетімді, жұмыста қолдануға ұзақ дайындықты және көп материалды қажет етпейді.

Осылайша, біз өз мысалымызда уақыт талаптарын ұстану мұғалімнің тиімді жұмысының маңызды қағидаттарының бірі және заманауи инновациялық технологиялар ақыл – ойды, баланың назарын мемлекеттік стандартта жазылған қабілеттерді дамытуға мүмкіндік береді деп айта аламыз.

Мақаланы құрған күні 18.10.2022 15:47

Мақаланы жаңартқан күні 02.11.2022 10:16

Премьер coronavirusОфициальный интернет-ресурс Северо-Казахстанской областиӘділет